Počas posledného obdobia sa sústredene venujeme téme, ako dostať do škôl technológie, ktoré dokážu učiteľom zjednodušiť prácu a zároveň výrazným spôsobom zlepšiť výchovno-vzdelávací proces.
Pri našich prezentáciách 3D technológii a jej využitia vo výchovno-vzdelávacom procese však narážame na prozaické problémy. Tými sú strach z neznalosti technológie.
Ale žiaľ, ukazuje sa podstatne závažnejší problém, ktorý odkrýva dosiaľ opomenuté nedostatky. Definovali sme štyri základné okruhy:
- myšlienková teória – sofvérová logika
- základy technológií
- práca s kontextom
- dialóg
A práve to je impulz, prečo padlo jednoduché zadanie vytvoriť metodickú príručku pre učiteľov. Účel bol jednoznačný, poukázať, že technológie majú svoje pevné miesto vo výchovno-vzdelávacom procese. Taktiež sme chceli ukázať, že sa nových technológií netreba báť, práve naopak.
Pripravovaná metodická pomôcka
Úvod do technológií 21. storočia
predstavuje jedinečnú možnosť získať základné informácie o svete 3D a aplikovať tieto poznatky do vzdelávacieho procesu tak, aby sme sledovali tri základné okruhy:
- vlastný duševný rozvoj,
- sociálne zručnosti,
- minimálne technické zručnosti.
Môžete zakúpiť